Dagens Vän: MINIGOLF

Det går utför...

Sabina Zahiraldinni

Längd: 168 cm över markytan
Vikt: xD
Egenskaper: Driven och målmedveten (Syntes ej på Minigolfen)
Hur länge har du spelat minigolf på proffsnivå? - 4-5 år
Har du några konstiga vanor? - Jag hat alltid med mig datorn på toaletten, jag tar alltid av mig BH:n efter skolan och jag sover jämt och ständigt naken.
Antingen eller:
Minigolf vs. Golf - Minigolf
Sagon om Ringen vs. Harry Potter - Harry Potter
Simpsons vs. Family Guy - Family Guy
Fest vs. Myskväll - Det krävs en myskväll för en fest
ERIK vs. FILIP - Erik

Bästa superhjälten - Den flygande i Heroes
Framtidsdröm: Jag vill ta den i 1:an och 2:an samtidigt (Detta skall tas med en nypa salt).
Lina Engström

Längd: 5 cm kortare än Sabina
Vikt: ???
Egenskaper: Lättsam (Lösaktig)
Hur länge har du spelat minigolf på proffsnivå? - 6 år
Har du några konstiga vanor? - Jag sjunger ashögt hemma och jag har spelade in ett X antal raplåtar.
Antingen eller:
Minigolf vs. Golf - Golf (?????)
Sagon om Ringen vs. Harry Potter - Harry Potter
Simpsons vs. Family Guy - Family Guy
Fest vs. Myskväll - Det krävs en myskväll för en fest (Kom på nått eget svar)
ERIK vs. FILIP - Filip

Bästa superhjälten - Bamse (Sen när blev Bamse en superhjälte?!)
Framtidsdröm: Jag vill resa jorden runt.
Vilket är erat bästa minne tillsammans? Peace&Love och när vi stal toalettpapper från McDonald's i Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0